Ogłoszenia Zwierzęta
Aktualności: Jeśli uważasz że serwis Dar Życia jest potrzebnym miejscem Wesprzyj nas. Chcemy reaktywować serwis, dostosować graficznie i technicznie do aktualnych standardów, ale potrzebujemy Twojego wsparcia. Dziękujemy za wsparcie.

Autor Wątek: Pomoc w usprawnianiu dzieci niewidomych.  (Przeczytany 3865 razy)

Offline Mery6

• Raczkujący Gadacz
Pomoc w usprawnianiu dzieci niewidomych.
« dnia: Marzec 04, 2008, 04:42:18 pm »
Jestem studentką pedagogiki. Moim konikiem jest usprawnianie dzieci niewidomych ucze się od profesora który jest światowej sławy (prof Bogusław Marek) jest on anglistą ale zasłyną wprowadzaniem nowoczesnych metod nauczania dzieci niewidomych.

Potrafie wykonac książeczki dotykowe pod dana bajke lub pomysł rodzica. Chętnie takie bajki wykonam też dla waszych niewidomych lub słabowidzących dzieci ( nie sa one w brajlu ale piękne w dotyku).

Pomoge też w w metodach uczenia dzieci niewidomych i słabowidzących orientacji przestrzennej matematyki, polskiego obsługi komputera, w wukonaniu pomocy dydaktycznych.

Pomoc tą oferuje bezpłatnie, za nagrode wystarczy mi wasze zadowolenie i uśmiech dziecka
Jestem z Lublina więc w Lublinie moge pomuc na miejscu, lub meilowo. Mój mejl tam tez wysyłać pytania lub na forum mm-lewicka@02.pl
,,Uśmiech gdy w sercu ból, to najtrudniejsza z życiowych ról'' Dorosła z ADHD w końcu po diagnozi

Pan Rajek

• to weteran
  • polecający usługi

Offline elzbieta71

• Podglądacz
  • *
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 10, 2008, 11:31:28 pm »
To bardzo miłe i budujące czytać takie posty. Nic w zamian. Tylko usmiech :) Ciekawa jestem (jak to baba) czy Pani post kogoś zainteresował. Nie na codzień nie spotyka się kogoś , kto niczego nie chce w zamian. Sama jestem matką niewidomej dziewczynki. Musiałam sobie sama radzić z wyzwaniami dnia codziennego. Jestem zaineresowana tym, jakich metod nauczania radzi Pan prof. Bogusław Marek.

zwalcio

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 11, 2008, 10:37:45 am »