Ogłoszenia Zwierzęta
Aktualności: Jeśli uważasz że serwis Dar Życia jest potrzebnym miejscem Wesprzyj nas. Chcemy reaktywować serwis, dostosować graficznie i technicznie do aktualnych standardów, ale potrzebujemy Twojego wsparcia. Dziękujemy za wsparcie.

Autor Wątek: *choroba Niemanna-Picka  (Przeczytany 10629 razy)

Offline M. Szultka

• Podglądacz
  • *
*choroba Niemanna-Picka
« dnia: Kwiecień 26, 2005, 02:24:23 pm »
Witam, jestem nauczycielką. Od niedawna pracuję z siedmioletnią Natalką, chorą na chorobę Niemanna-Picka typ II C. Bardzo proszę o kontakt osoby, które mają dzieci z tą chorobą lub jakieś informacje o leczeniu, pomocy tym dzieciom. Natalka jest naprawdę w złym stanie, bardzo chciałabym Jej pomóc w jakikolwiek sposób. Pozdrawiam

Pan Rajek

• to weteran
  • polecający usługi

Offline sonia

• User z prawami do pisania
  • Rozgadany Weteran
    • Dar Życia
*choroba Niemanna-Picka
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 26, 2005, 07:54:57 pm »
Witaj na Darze.

choroba Niemanna-Picka może występować w 5 postaciach klinicznych w zależności od nasilenia podstawowych w tej chorobie objawów klinicznych: powiększenia wątroby i śledziony, utraty funkcji poznawczych, obniżenia napięcia mięśniowego, zniesienia odruchów. Postaci choroby Niemanna-Picka mają odmienne rokowanie, niektóre z nich prowadzą do zgonu po 2-5 latach od wystąpienia objawów choroby. Leczenie jest głównie objawowe

źródło: choroby metaboliczne u dzieci
tu masz adres do chłopca chorego na tę chorobę
choroba Niemanna-Picka
Stowarzyszenie Gen  zajmuje się rzadkimi chorobami genetycznymi.
Tam gdzie warto dotrzeć, nie ma dróg na skróty.
Sonia, mama Moniki z zD- 19,10l. , Domowa terapia

Offline M. Szultka

• Podglądacz
  • *
choroba niemanna-picka
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 28, 2005, 03:07:41 pm »