Ogłoszenia Zwierzęta
Aktualności: Dar Życia poleca Kalendarz ze zdjęciami oraz Foto Karty, powołując się na nasze forum otrzymają Państwo rabat w postaci darmowej wysyłki PREZENTÓW. Kod rabatowy to słowo DAR ŻYCIA a strony to Foto Karty oraz Kalendarze ze zdjęciami

Autor Wątek: Orzekanie o niepełnosprawności  (Przeczytany 259856 razy)

Offline Anna

• User z prawami do pisania
  • Weteran
Orzekanie o niepełnosprawności
« Odpowiedź #150 dnia: Grudzień 17, 2004, 02:50:46 pm »
Wczoraj, 16 grudnia pojechałam z Alicją  na powtórną komisję do spraw orzekania o niepełnosprawności. Ta komisja to był czysty kabaret. W pokoju siedziały dwie panie nie wiadomo  jakiej profesji (nie miały identyfikatora, nie przedstawiły się np. słowami "jestem lekarzem pediatrą"). Jedna z nich spytała ze zniecierpliwieniem, o co mi chodzi. Kiedy wyłuszczyłam problem, który przecież był określony jasno w dokumentach Alicji, kazały rozebrać dziecko. Zbadały i stwierdziły, że dziecko ma zbyt słabo widoczne dysmorfie, które zawsze towarzyszą zD i według mich na oko wygląda na zdrowe !!!!!!!!!
Na moje wywody poparte odpowiednimi zaświadczenami o wadzie wzroku i zahamowaniach mutystycznych (już te dwie sprawy, nawet wyłączając zD, czynią dziecko niepełnosprawne) panie stwierdziły, że przecież dziecko ma wadę genetyczną, więc czymś się musi objawiać!!!!! A tak wogóle to jest cool. Podziękowały i było po komisji. Orzeczenie przyjdzie pocztą. O wynikach poinformuję.

A najbardziej to bym chciała, żeby zabrano Alicji orzeczenie o niepełnosprawności i żeby cały świat uznał, nie tylko te panie, że jest zdrowa. I żeby tak właśnie było :cry: .

Pan Rajek

• to weteran
  • polecający usługi

Offline Alicja

• Raczkujący Gadacz
« Odpowiedź #151 dnia: Grudzień 17, 2004, 04:12:52 pm »
Brrr..co za koszmar!!Ja na komisje z Jagodą staję w sierpniu,ale teraz jak tylko o tym pomyślę to dostaje dreszczy.

Offline Ulka

• Rozgadany Weteran
« Odpowiedź #152 dnia: Grudzień 21, 2004, 06:32:45 pm »