Ogłoszenia Zwierzęta
Aktualności: Dar Życia poleca Kalendarz ze zdjęciami oraz Foto Karty, powołując się na nasze forum otrzymają Państwo rabat w postaci darmowej wysyłki PREZENTÓW. Kod rabatowy to słowo DAR ŻYCIA a strony to Foto Karty oraz Kalendarze ze zdjęciami

Autor Wątek: Prośby o pomoc w pracy,badaniach,ankiety  (Przeczytany 83659 razy)

Offline Emilianka

• User z prawami do pisania
  • Wyjadacz
Prośby o pomoc w pracy,badaniach,ankiety
« Odpowiedź #200 dnia: Marzec 11, 2008, 01:14:21 am »
Dobre te tabelki, nigdy się nie spotkałam z nimi, tylko o opisie sensoryzmów w książkach i opracowaniach na temat autyzmu głównie.

Gdzie i na jakim kierunku piszesz pracę, jeśli mogłabym spytać, z ciekawości, sama jestem studentką jeszcze :)

Pan Rajek

• to weteran
  • polecający usługi

Offline sonia

• Rozgadany Weteran
    • Dar Życia
« Odpowiedź #201 dnia: Marzec 11, 2008, 06:24:31 am »
http://sonia.low.pl/sonia/rady/sens9.htm
książki p.t.: "Dziwne, niepojęte. Autystyczne dziecko"- Carl H. Dalacato

http://sonia.low.pl/sonia/rady/sens8.htm
Str 97-126
VIII ODCZYTYWANIE SENSORYZMÓW

z książki :

"DZIWNE, NIEPOJĘTE. Dziecko autystyczne" - - Carl H. Delacato
Tam gdzie warto dotrzeć, nie ma dróg na skróty.
Sonia, mama Moniki z zD- 19,10l. , Domowa terapia

jesienna

• Gość
« Odpowiedź #202 dnia: Marzec 11, 2008, 09:34:46 am »
Do tych linków już doszłam. Ale ciągle to nie są te tabelki. Nie wiesz Soniu, czy w tej książce one były?

Studiuję na AP w Krakowie na studiach uzupelniających magisterskich
Pozdrawiam

Offline sonia

• Rozgadany Weteran
    • Dar Życia
« Odpowiedź #203 dnia: Marzec 11, 2008, 11:39:20 pm »
Ksiazkę miałam pożyczoną, nie pamiętam czy tam były karty (ale wszystko na to wskazuje)
skoro wydała ją Fundacja Synapsis- skontaktuj się z nimi

Carl H. Delacato; "Dziwne, niepojęte. Autystyczne dziecko."
Fundacja Synapsis, Warszawa 1999,
ISBN 83-902232-6-0

Skontaktuj się z nimi
http://www.synapsis.waw.pl

email:
fundacja@synapsis.waw.pl

kunia2705

• Gość