Ogłoszenia Zwierzęta
Aktualności: Usługi detektywistyczne tylko  ze sprawdzonym biurem Detektyw Warszawa polecamy tego detektywa.

Autor Wątek: Prośby o pomoc w pracy,badaniach,ankiety  (Przeczytany 88158 razy)

Offline lotta

• Nowy użytkownik
  • *
Ojcowie dzieci niep.
« Odpowiedź #100 dnia: Listopad 08, 2005, 10:32:11 am »
Przede wszystkim witam wszystich serdecznie, to mój pierwszy post na forum 'dar życia'
Jestem studentką pedagogiki specjalnej i postanowiłam pisać pracę magisterską na temat ojcostwa w ujęciu ojców dzieci niepełnosprawnych. Mam jednak problem ze sformułowaniem problemów i tym samym tematu, czyli dokładnie nie wiem co mogłabym zbadać, jakim aspektem tego ojcostwa mam się zająć.
Ojcostwem postanowiłam się zająć z racji, że w literaturze jest to tematyka stosunkowo rzadko (w porównaniu do macierzystwa) poruszana,  a jej znaczenie jest przecież niebagatelne.
Badaniom chciałabym ok 5-6 poddać ojców, którzy funkcjonują w rodzinach z dzieckiem niepełnosprawnym, za metodę badawczą postanowiłam obrać wywiad pogłębiony (zależy mi na dłuższych narracjach).
Najpierw jednak proszę o pomoc w dookreśleniu problemów jakimi mogłabym się zająć, chciałabym aby była to praca odpowiadająca na istniejące potrzeby, aktualne problemy, a któż może znać je lepiej niż właśnie rodzice niepełnosprawnych dziciaków.
Z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam
lotta

Pan Rajek

• to weteran
  • polecający usługi

Offline sonia

• User z prawami do pisania
  • Rozgadany Weteran
    • Dar Życia
Prośby o pomoc w pracy,badaniach,ankiety
« Odpowiedź #101 dnia: Listopad 08, 2005, 12:45:37 pm »
Witaj na forum.
piszesz:
postanowiłam pisać pracę magisterską na temat ojcostwa w ujęciu ojców dzieci niepełnosprawnych.

oraz:
Mam jednak problem ze sformułowaniem problemów i tym samym tematu, czyli dokładnie nie wiem co mogłabym zbadać, jakim aspektem tego ojcostwa mam się zająć.