Ogłoszenia Zwierzęta
Aktualności: Usługi detektywistyczne tylko  ze sprawdzonym biurem Detektyw Warszawa polecamy tego detektywa.

Autor Wątek: *Fenyloketonuria  (Przeczytany 23212 razy)

Mulesia

• Gość
*Fenyloketonuria
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 06, 2008, 11:54:57 am »
Gemini16, nie jestem lekarzem. Po przeczytaniu Twojego postu zaczęłam szperać w googlach i znalazłam informację, że takie objawy mogą być wynikiem nadmiernego wydalania wapnia z moczem, więc zapytałam, czy były robione takie badania .

Pan Rajek

• to weteran
  • polecający usługi

Gemini16

• Gość
*Fenyloketonuria
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 09, 2008, 12:16:49 pm »
nawet Cie tak nie oceniam :)
 zapytałam tylko czy moze sie orientujesz czy takie badanie zrobię w szpitalu. skoro odpowiedziałaś w temacie myslałam ze wiesz cos na temat takich badań. Ja w necie niestety nic nie mogłam znaleść. Pozdrawiam

Mulesia

• Gość
*Fenyloketonuria
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 09, 2008, 12:33:22 pm »
Gemini16. Nie wydaje mi się , by badanie było problemem dla szpitala. Z ciekawości zadzwoniłam do dwóch laboratoriów w moim mieście. Oba badanie wykonują ( w zbiórce dobowej moczu ) i kosztuje ono ok. 6 zł

Gemini16

• Gość
*Fenyloketonuria
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 09, 2008, 12:38:52 pm »
dzięki za wiadomości. ja jutro jade z mała na pobieranie krwi to zaraz sie umówie na badanie  moczu.

Mulesia

• Gość
*Fenyloketonuria
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 09, 2008, 01:51:39 pm »
Gemini16, jeśli masz ochotę poczytaj jeszcze tutaj :
http://www.resmedica.pl/zdart99912.html

Gemini16

• Gość
*Fenyloketonuria
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 21, 2008, 07:07:33 pm »